• Відкриті торги
  • КЕП

код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Папки-реєстратори. Папки на зав’язках. Папки-швидкозшивачі (картон). Папки-вуса. Папки-швидкозшивачі (пластик). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки червоні. Ручки сині. Ручки чорні. Ластик. Степлери №24. Степлери №10. Скоби для степлера №10. Скоби для степлера №24. Коректори з пензликом. Коректори стрічкові. Клей ПВА. Клей-олівець. Скріпки. Біндери №25. Біндери №51. Лінійки. Стрічка клейка широка. Стрічка клейка. Стрічка клейка у диспенсері. Олівці HB. Олівці 2B. Точилка. Маркери жовті. Маркери помаранчеві. Маркери зелені. Маркери малинові (рожеві). Маркери сині. Маркери бірюзові. Папір для нотаток неклейкий. Папір для нотаток з липким краєм. Закладки пластикові. Ножиці. Файли. Дироколи великі. Дироколи малі. Лотки вертикальні. Лотки горизонтальні. Куб для паперу. Підставка пластикова. Підставка металева. Бокс для скріпок. Картка обліку заробітної плати)

Оголошено тендер

96 524.00 UAH
Номер: d954575fcd06429bbdebcb8ba2b3a388
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-10-03-001901-b
Тип процедури: Відкриті торги
Закупівельник: Департамент освіти Вінницької міської ради
Замовник: Департамент освіти Вінницької міської ради
Очікувана вартість: 96 524.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари: Папки-реєстратори. Папки на зав’язках. Папки-швидкозшивачі (картон). Папки-вуса. Папки-швидкозшивачі (пластик). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (чорні). Ручки зі змінним стрижнем підвищеного обсягу (сині). Ручки червоні. Ручки сині. Ручки чорні. Ластик. Степлери №24. Степлери №10. Скоби для степлера №10. Скоби для степлера №24. Коректори з пензликом. Коректори стрічкові. Клей ПВА. Клей-олівець. Скріпки. Біндери №25. Біндери №51. Лінійки. Стрічка клейка широка. Стрічка клейка. Стрічка клейка у диспенсері. Олівці HB. Олівці 2B. Точилка. Маркери жовті. Маркери помаранчеві. Маркери зелені. Маркери малинові (рожеві). Маркери сині. Маркери бірюзові. Папір для нотаток неклейкий. Папір для нотаток з липким краєм. Закладки пластикові. Ножиці. Файли. Дироколи великі. Дироколи малі. Лотки вертикальні. Лотки горизонтальні. Куб для паперу. Підставка пластикова. Підставка металева. Бокс для скріпок. Картка обліку заробітної плати)
Примітки: Місцезнаходження замовника: 21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Мури, 4. Категорія замовника: передбачено п.1 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" - орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкриті торги).
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 03.10.2022 15:18

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума96 524.00 UAH