-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне, крупа вівсяна, крупа булгур, крупа горох, гречка, крупа перлова, крупа пшенична, крупа пшоно, рис, крупа кукурудзяна, крупа ячна, крупа пшенична «Арнаут», кус-кус, сочевиця) за кодом ДК 021:2015-15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Оголошено тендер
49 854.67
UAH
Номер:
9e586d1f30f44f48aa8f8c2e434d5d6a
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-09-15-001539-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44042825
-
Адреса:
08352, Україна, Київська область, село Вороньків, вулиця Паркова 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44042825
-
Адреса:
08352, Україна, Київська область, село Вороньків, вулиця Паркова 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
49 854.67 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне, крупа вівсяна, крупа булгур, крупа горох, гречка, крупа перлова, крупа пшенична, крупа пшоно, рис, крупа кукурудзяна, крупа ячна, крупа пшенична «Арнаут», кус-кус, сочевиця) за кодом ДК 021:2015-15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Примітки:
Роз’ясненням викладеним у листі Мінекономіки № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 у розділі «Щодо внесення змін до річного плану та закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити» зазначено, що виходячи зі змісту частини першої статті 3 Закону сфера застосування Закону визначається очікуваною вартістю предмету закупівлі та категорією замовника. Враховуючи, що Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. При цьому зважаючи на те, що планування здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі, очікувана вартість такого предмету закупівлі зазначається замовником саме на момент внесення змін до річного плану, без урахування обсягів закупівель за аналогічним предметом закупівлі, які вже були здійснені у поточному році чи проводяться під час внесення змін в річний план та з дотриманням положень частини десятої статті 3 Закону, які забороняють замовнику ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Таким чином, замовник, визначаючи вид закупівлі під час планування та проведення закупівель, повинен дотримуватись вартісних меж, визначених Законом. Поряд з цим, зважаючи на те, що відповідно до частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону, здійснення закупівель у вищезазначених випадках має бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Обґрунтуванням для нової закупівлі є розірвання попереднього договору з постачальником за кодом ДК 021:2015-15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості за згодою сторін та необхідності здійснення нової закупівлі, відповідно до наявної потреби замовника. Таким чином, враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо закупівлі товарів по предмету: «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (борошно пшеничне, крупа вівсяна, крупа булгур, крупа горох, гречка, крупа перлова, крупа пшенична, крупа пшоно, рис, крупа кукурудзяна, крупа ячна, крупа пшенична «Арнаут», кус-кус, сочевиця) за кодом ДК 021:2015-15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» шляхом проведення закупівлі без використання електронної системи по причині розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі.
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
КЕКВ:
2230 Продукти харчування
Дата опублікування:
15.09.2022 13:44
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Борошно пшеничне
Кількість
170 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа вівсяна
Кількість
25 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа булгур
Кількість
43 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа горох
Кількість
80 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Гречка
Кількість
153 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа перлова
Кількість
19 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа пшенична
Кількість
143 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа пшоно
Кількість
88 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Рис
Кількість
145 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа кукурудзяна
Кількість
8 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа ячна
Кількість
90 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Крупа пшенична "Арнаут"
Кількість
20 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Кус-кус
Кількість
8 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Сочевиця
Кількість
4 кілограм
Період постачання
до 31.12.2022
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума49 854.67 UAH