-
Відкриті торги
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А-4, картон архівний А-4)
Оголошено тендер
323 000.00
UAH
Номер:
670b2c8310c84a399926cc7630bbe85f
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-09-08-006847-b
Тип процедури:
Відкриті торги
Закупівельник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Замовник:
ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
05392714
-
Адреса:
21009, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Очікувана вартість:
323 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А-4, картон архівний А-4)
Примітки:
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ ПОСТІЙНОГО КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2022 РІК !!! Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, ЄДРПОУ 05392714, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття.
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
08.09.2022 16:22
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м.кв.
Кількість
1430 пачок
Період постачання
до 31.12.2022
картон архівний А-4
Кількість
4000 аркуш
Період постачання
до 31.12.2022
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
ОписРозрахунки за поставлений товар здійснюються по факту постачання Товару Замовнику. Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування.
Сума323 000.00 UAH