-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір
Оголошено тендер
8 669.76
UAH
Номер:
6a1dbefdf69a4f6b891e959cf43ada61
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-09-05-000061-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02771598
-
Адреса:
18008, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ЛОЖЕШНІКОВА будинок 56
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Замовник:
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02771598
-
Адреса:
18008, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ЛОЖЕШНІКОВА будинок 56
-
Категорія:
Орган соціального страхування
Очікувана вартість:
8 669.76 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір
Примітки:
Замовник: 1.1. Найменування: Черкаський обласний центр зайнятості 1.2. Ідентифікаційний код: 02771598 1.3. Місцезнаходження: Україна, 18008 , місто Черкаси, вулиця Володимира Ложешнікова, 56. 1.4. Категорія Замовника: підприємства,установи, організації, зазначені в пункті 2 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".Згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” у редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 предмет закупівлі − товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Разом з тим відповідно до частини десятої статті 3 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів/спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону. Поряд з цим сфера застосування Закону встановлена статтею 3 Закону. Таким чином, в залежності від предмета закупівлі товарів, робіт або послуг, визначених у порядку, встановленому Уповноваженим органом, замовник здійснює таке придбання з дотриманням вартісних меж, визначених пунктом 28 частини першої статті 1, пунктами 1 і 2 частини першої статті 3 та частиною третьою статті 3 Закону. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 4 нової редакції Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Водночас частиною першою статті 4 нової редакції Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель, періодичність і характер таких змін законодавством не визначені та не обмежені. Таким чином, замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків. Отже, у разі закупівлі за кошти, зекономлені внаслідок проведення процедури закупівлі, та необхідності здійснення нової закупівлі, така закупівля можлива після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто затвердження та оприлюднення в електронній системі закупівель змін до річного плану закупівель, керуючись вартісними межами, оскільки такий предмет закупівлі у вищевказаному випадку вважатиметься новим предметом договору. Для закупівлі паперу офісного для друку формату А4 замовником було оголошено процедуру відкритих торгів у порядку, передбаченому згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). За результатами зазначеної процедури (UA-2022-07-12-007287-a) було укладено договір на суму 227 581,20 грн. Отже, при необхідності здійснення нової закупівлі та керуючись вартісними межами, встановленими Законом, Замовником на зекономлені кошти вирішено укласти договір поставки на суму 8669,76 грн. з ПДВ.
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
05.09.2022 08:26
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття
Сума8 669.76 UAH