-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки статистів)
Оголошено тендер
2 290.80
UAH
Номер:
5325066ba9e742a9be0f628c8e9ce70a
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-07-21-002667-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42017886
-
Адреса:
20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42017886
-
Адреса:
20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
2 290.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015 22820000-4 Бланки (Бланки статистів)
Примітки:
Місце знаходження замовника - 20801, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, м. Кам'янка, вул. Покровська, буд. 90; Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 цього Закону
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Липень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 Бланки
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
21.07.2022 13:59
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Звіт про причини інвалідності, показання до медичної, проф. і соціальної реабілітації
Кількість
5 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичне обслуговування населення, що підлягає включенню у Державний реєстр Укр осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорноб. АЕС
Кількість
25 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про зарахування та причини інвал. й смерті населення, що підлягає вкл. у Держ. реєстр Укр. осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорноб. АЕС
Кількість
25 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичні кадри
Кількість
80 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про дітей з інвалідністю віком до 18 років
Кількість
15 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт юридичної особи незалежно від її орг.-правової форми та фіз.ос.-підпр., які провадять гос.діяльність з мед практики
Кількість
70 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт фельдшерско-акушерського пункту
Кількість
60 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про медичну допомогу дітям
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про мережу та діяльність медичних закладів
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про роботу центру здоров'я і лік-проф.закл. з питань гігієнічного виховання населення
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Звіт про випадки побічних реакцій лік.засобів, вакцин, туберкуліну та/або відсутності ефективності лік.зас., та/або неспр.подій після імунізації
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума2 290.80 UAH