• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)

Оголошено тендер

80 000.00 UAH
Номер: a4907bd9d744438b9ee62d8756f80286
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-07-08-001613-b
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 80 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний А4)
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 08.07.2022 11:01

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписДжерело фінансування закупівлі: інше (кошти національної служби здоров'я)
Сума80 000.00 UAH