• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

17 000.00 UAH
Номер: 097761d292cd4a44aaa30ad4a09d3d11
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-07-04-000317-b
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 17 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А-4 (30197630-1) код за ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: Строк поставки товару: до 23 серпня 2022 року, але не пізніше останнього дня воєнного стану, затвердженого Указом Президента України від 17.05.2022 р. № 341/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”. Строк виконання договору: по 31.12.2022 р. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється в т.ч.згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 723 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169").
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 04.07.2022 09:29

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума17 000.00 UAH