• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папка реєстратор Картон 10 аркушів Папка реєстратор Діркопробивач Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 80 аркушів Зошит А4 48 аркушів Зошит А4 60 аркушів Зошит А4 60 аркушів Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 96 аркушів на спіралі Коректор ручка Коректор ручка Коректор ручка Коректор ручка Антистеплер Скотч Степлер Клей ПВА 250г Клей олівець Клей олівець Скрепки Скрепки Скоби Buromax Стікери 100л. Стікери 100л. Лінійка 25 см. Лінійка 30 см. Лоток вертикальний Маркер текстовий Маркер текстовий Ніж канцелярський Ніж канцелярський Ножиці Buromax Олівець Ручка кулькова Ручка кулькова Папка А4 на кнопці Папка на зав'язках картон Папка кутик Папка файл А4 Папка швидкозшивач А4 Папка реєстратор А4 Діловий щоденник Папір для нотаток

Оголошено тендер

10 784.00 UAH
Номер: bb8e68d5002d4991bbca12077317eb0a
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-04-21-000522-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області
Замовник: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області
Очікувана вартість: 10 784.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папка реєстратор Картон 10 аркушів Папка реєстратор Діркопробивач Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 80 аркушів Зошит А4 48 аркушів Зошит А4 60 аркушів Зошит А4 60 аркушів Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 96 аркушів на спіралі Коректор ручка Коректор ручка Коректор ручка Коректор ручка Антистеплер Скотч Степлер Клей ПВА 250г Клей олівець Клей олівець Скрепки Скрепки Скоби Buromax Стікери 100л. Стікери 100л. Лінійка 25 см. Лінійка 30 см. Лоток вертикальний Маркер текстовий Маркер текстовий Ніж канцелярський Ніж канцелярський Ножиці Buromax Олівець Ручка кулькова Ручка кулькова Папка А4 на кнопці Папка на зав'язках картон Папка кутик Папка файл А4 Папка швидкозшивач А4 Папка реєстратор А4 Діловий щоденник Папір для нотаток
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 21.04.2022 14:09

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка реєстратор Картон 10 аркушів Папка реєстратор Діркопробивач Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 80 аркушів Зошит А4 48 аркушів Зошит А4 60 аркушів Зошит А4 60 аркушів Зошит А4 96 аркушів Зошит А4 96 аркушів на спіралі Коректор ручка Коректор ручка Коректор ручка Коректор ручка Антистеплер Скотч Степлер Клей ПВА 250г Клей олівець Клей олівець Скрепки Скрепки Скоби Buromax Стікери 100л. Стікери 100л. Лінійка 25 см. Лінійка 30 см. Лоток вертикальний Маркер текстовий Маркер текстовий Ніж канцелярський Ніж канцелярський Ножиці Buromax Олівець Ручка кулькова Ручка кулькова Папка А4 на кнопці Папка на зав'язках картон Папка кутик Папка файл А4 Папка швидкозшивач А4 Папка реєстратор А4 Діловий щоденник Папір для нотаток
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 46 одиниця
Період постачання до 31.12.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума10 784.00 UAH