• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

Оголошено тендер

17 579.00 UAH
Номер: 2ea21f6cd4a34ded9f0ce547364f5ad6
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-04-05-002409-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСЕЛЕННЯ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Замовник: ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСЕЛЕННЯ ГРЕБІНКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 17 579.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 05.04.2022 13:59
Дата модифікації: 05.04.2022 13:59

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Зошит А4 96
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання до 31.12.2022
папір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 80 штуки
Період постачання до 31.12.2022
папка clip a
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 35 штуки
Період постачання до 31.12.2022
ручки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 штуки
Період постачання до 31.12.2022
маркер
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2022
ластік
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2022

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума17 579.00 UAH