-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Папір офісний А4 80 г/м, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Оголошено тендер
8 721.00
UAH
Номер:
743abca16d924f40980fff3245c4db4b
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-03-17-002542-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25502352
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25502352
-
Адреса:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
8 721.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір офісний А4 80 г/м, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Примітки:
Виникнення додаткової потреби у товарі, який Замовник не міг передбачити, а саме у – папері А4 80 г/м, 500 арк. (5) (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне). Так, у зв’язку із широкомасштабним вторгненням в Україну збройних сил Російської Федерації, виконання наразі договору про закупівлю №15 від 01.03.2022 р.(Постачальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір") є неможливим, тому керівництвом Замовника прийнято рішення про закупівлю папері А4 80 г/м, 500 арк. (5) (у кількості - 50 пачок), який не був передбачений річним планом закупівель, згідно з положеннями Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану»; розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні». Таким чином, ураховуючи, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі у новоствореному рядку річного плану вважається новим предметом договору і новим предметом закупівель. Вид закупівлі для такого предмету закупівлі визначається Замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням категорії Замовника. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 Закону.
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування:
17.03.2022 14:49
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4 80 г/м, 500 арк.
Кількість
50 пачка
Період постачання
до 25.03.2022
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
ОписКошти НСЗУ згідно видаткових накладних
Сума8 721.00 UAH