-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А-4 EVERYWHERE, Папір А4 220г/м Сolor Copy 151160)
Оголошено тендер
3 599.60
UAH
Номер:
252cb0e0b9f74cdcb82da60738815aff
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-03-02-003091-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04060737
-
Адреса:
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, пл. Незалежності, буд. 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Замовник:
КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04060737
-
Адреса:
31000, Україна, Хмельницька область, м. Красилів, пл. Незалежності, буд. 2
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Очікувана вартість:
3 599.60 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А-4 EVERYWHERE, Папір А4 220г/м Сolor Copy 151160)
Примітки:
Закупівля проводиться у разі якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі.» На виконання Указу Президента України за № 64/2022 від 24.02.2022р. « Про введення воєнного стану в Україні » виникає нагальна потреба у здійсненні закупівлі паперу для друку, з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» в найкоротші строки, для можливості здійснювати забезпечення заходів оборонної роботи у Красилівській міській територіальній громаді. З огляду на це та враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання Замовником строків для проведення тендеру може бути застосована закупівля без використання електронної системи закупівель з обов’язковим оприлюдненням Звіту про укладений договір згідно ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
02.03.2022 15:36
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А-4 EVERYWHERE
Кількість
20 пачок
Період постачання
(не задано)
Папір А4 220г/м Сolor Copy 151160
Кількість
1 пачка
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 599.60 UAH