• Відкриті торги
  • КЕП

Папір для друку та канцелярські товари на потреби у 2022 році

Оголошено тендер

350 000.00 UAH
Номер: a66304b5fff04bc9b0f057ea81425eb9
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-02-28-003111-a
Тип процедури: Відкриті торги
Закупівельник: ДЕПАРТАМЕНТ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 350 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір для друку та канцелярські товари на потреби у 2022 році
Примітки: Папір для друку та канцелярські товари на потреби у 2022 році (повторно)
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 28.02.2022 16:26

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір для друку А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1700 пачок
Період постачання (не задано)
Стрічка касова (термопапір)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 360 рулон
Період постачання (не задано)
Файли для документів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачок
Період постачання (не задано)
Скріпки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума350 000.00 UAH