-
Відкриті торги
-
КЕП
Папір для друку та канцелярські товари на потреби у 2022 році
Оголошено тендер
350 000.00
UAH
Номер:
a66304b5fff04bc9b0f057ea81425eb9
Ідентифікатор плану:
UA-P-2022-02-28-003111-a
Тип процедури:
Відкриті торги
Закупівельник:
ДЕПАРТАМЕНТ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39635639
-
Адреса:
39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ "ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39635639
-
Адреса:
39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
350 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Папір для друку та канцелярські товари на потреби у 2022 році
Примітки:
Папір для друку та канцелярські товари на потреби у 2022 році (повторно)
Річний план закупівлі на:
2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Лютий 2022
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
28.02.2022 16:26
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Папір для друку А4
Кількість
1700 пачок
Період постачання
(не задано)
Стрічка касова (термопапір)
Кількість
360 рулон
Період постачання
(не задано)
Файли для документів
Кількість
30 пачок
Період постачання
(не задано)
Скріпки
Кількість
200 пачок
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума350 000.00 UAH