• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" (папір ксероксний A4 SMARTLINE OFFICE)

Оголошено тендер

15 402.00 UAH
Номер: 9a6ad21eb9c4479b8c6550690f7b6a7b
Ідентифікатор плану: UA-P-2022-02-07-010362-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 15 402.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код за ДК 021:2015: "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" (папір ксероксний A4 SMARTLINE OFFICE)
Примітки: Код за ДК 021:2015: "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" (папір ксероксний A4 SMARTLINE OFFICE)
Річний план закупівлі на: 2022
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2022
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 07.02.2022 15:30

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
ОписПлатні
Сума15 402.00 UAH