• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

3 203.00 UAH
Номер: 959b8ff72e6c4e768acff4ea1be377d5
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-30-011673-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КЗ Львівської обласної ради " Бориславська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІст"
Замовник: КЗ Львівської обласної ради " Бориславська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІст"
Очікувана вартість: 3 203.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 30.12.2021 21:38

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Скотч широкий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Коректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папка на зав'язку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Корзина
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папір для записів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписОбласний бюджет (додаткові кошти)
Сума3 203.00 UAH