• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

Оголошено тендер

2 660.00 UAH
Номер: 43f7b99c0e704ab09203210c030fa626
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-30-003995-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 2 660.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: канцелярські товари
Примітки: канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 30.12.2021 11:38

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папка-швидкозшивач А4 картон
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання (не задано)
Папка-файл пластикова 40мкм ЛОГО
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Папір А4 500 арк.210*297мм COPI
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання (не задано)
Папка-швидкозшивач А4 з прозорим верхом
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 26 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 660.00 UAH