• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для потреб ЦТДЮ – ДК:021:2015 – 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

5 000.00 UAH
Номер: 4a0d5cae5ad5458eaeadce3360a3b999
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-24-004879-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
Очікувана вартість: 5 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари для потреб ЦТДЮ – ДК:021:2015 – 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: ДК:021:2015 – 30190000-7 – офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 24.12.2021 10:52

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари для потреб ЦТДЮ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 356 штуки
Період постачання до 30.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписДодаткове фінансування (спецрахунок закладу)
Сума5 000.00 UAH