• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

7 700.00 UAH
Номер: dfc180cbc2244f20b564343ad1ff8dea
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-23-001799-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальна організація "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області"
Замовник: Комунальна організація "Центр матеріально-технічного та інформаційного забезпечення закладів освіти області"
Очікувана вартість: 7 700.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 23.12.2021 09:24

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Реєстратор BUROMAX люкс A4/70 жовтий / BUROMAX / BM.3001-08c
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Лоток вертикальний металевий Buromax чорний / BUROMAX / BM.6260-01
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Лоток горизонтальний Металевий., чорний / BUROMAX / BM.6254-01
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Файл А4+ (100шт) 40мк FRESH UP / FRESH / FR-20-40
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папір ксероксний Maestro Standart PLUS В+ А4 80г/м / MONDI /
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 7 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума7 700.00 UAH