• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Оголошено тендер

49 100.00 UAH
Номер: 99aa937c894545c6b6c12d1043bdceba
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-20-004012-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 49 100.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 20.12.2021 15:29

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі( шафа під документи комбінована)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (тумбочка на колесах комбінована)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі(стіл комп'ютерний)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 5 штуки
Період постачання до 31.12.2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі(стінка комбінована)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (вмонтована шафа комбінована)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписОбласний бюджет
Сума49 100.00 UAH