• Переговорна процедура (скорочена)
  • КЕП

Електрична енергія

Оголошено тендер

990 000.00 UAH
Номер: 9609bc391b9d48cc8b317d40d23356bb
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-17-017775-c
Тип процедури: Переговорна процедура (скорочена)
Закупівельник: Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради
Замовник: Комунальне підприємство "Міські автомобільні дороги-1" Нікопольської міської ради
Очікувана вартість: 990 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Електрична енергія
Примітки: Річний план закупівель відповідно до наявної/нагальної потреби та змін у фінансуванні. Відповідно до обсягів фінансування (програма фінансової підтримки КП «МАД-1» НМР) електричної енергій протягом 2021 року було проведено встановлені законодавчо процедури закупівель в повному обсязі. Дуже значне коливання цін в бік збільшення на енергетичному ринку в цілому та на ринку електричної енергії зокрема протягом року (особливо серпень-листопад 2021 року) призвело до того, що кількості кВт/год електроенергії придбаної КП «МАД-1» НМР в межах призначеного на 2021 рік фінансування не вистачає до кінця року для забезпечення безперебійного функціонування свердловин вертикального дренажу, мереж зовнішнього освітлення, світлофорних об’єктів міста. Своєю чергою, слід враховувати, що свердловини вертикального дренажу з електронасосами ЕЦВ, знаходяться на балансі КП «МАД-1» НМР та забезпечують цілодобове зниження рівнів ґрунтових вод на територіях міста Нікополя, де є загроза техногенного підтоплення (ж/м Новопавлівка та селище Північне). У разі відключення енергопостачання буде припинена роботи цих свердловин, рівні ґрунтових вод почнуть поступово зростати і протягом однієї доби досягнуть межі підтоплення - 2 м від поверхні землі, а через три доби - вийдуть на денну поверхню. Підвальні приміщення приватних домоволодінь буде затоплено, підлога і стіни житлових будинків відсиріють, що значно погіршить умови проживання місцевих жителів і викличе надзвичайну ситуацію, що пов'язана з підвищенням рівня ґрунтових вод ((підтоплення). Протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій додається. Також повна відсутність зовнішнього освітлення в місті призведе до підвищення криміногенної ситуації в місті, підвищенню травмонебезпечнсті мешканців, а відключення світлофорних об’єктів призведе по підвищення кількості ДТП. Для забезпечення придбання додаткового обсягу електроенергії Рішенням НМР та Довідкою про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік у грудні 2021 року заплановане додаткове виділення (перерозподілення) фінансові кошти. Сума додатково виділених коштів (вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг)) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Строки встановлені законодавством для проведення відкритих торгів унеможливлюють своєчасно завершити процедуру відкритих торгів та укласти відповідний договір до кінця бюджетного року. Враховуючи вищенаведене у КП «МАД-1» НМР виникла необхідність у проведенні придбання додаткового обсягу електричної енергії із застосуванням абз.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». Поняття «надзвичайна ситуація» визначено пунктом 24 статті 2 Кодексу цивільного захисту України, відповідно до якого надзвичайна ситуація – це обстановка на окремій території чи суб`єкті господарювання на ній або водному об`єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров`ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об`єкті, провадження на ній господарської діяльності. Враховуючи вищенаведене, для упередження виникнення надзвичайної ситуації у м. Нікополь пов’язаної з відсутністю електричної енергії, для проведення закупівлі 09310000-5 -Електрична енергія на суму додатково виділених коштів, необхідним є використання переговорної процедури (скороченої) ч.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» ((Закон) Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі), а саме абз.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера) та ч.7 ст.40 Закону (Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.). Слід додатково зазначити, що об’єктивність застосування абз.1 п.3 ч.2 ст.40 Закону для упередження настання особливих економічних чи соціальних обставин та надзвичайних ситуацій підтверджено рішенням Окружного адміністративного суду м. Києва від 06.04.2021 у справі # 640/33411/20, де зазначено, що діяльність як державних органів, так і органів місцевого самоврядування повинна бути спрямована не тільки на ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій, а насамперед на їх недопущення. Тому суд не вважає, що виняткова процедура публічної закупівлі має відбуватися тільки пост-фактум. Діяльність Замовника, спрямована на недопущення виникнення надзвичайної техногенної ситуації, аварії, є більш соціально обґрунтованим та відповідальним варіантом поведінки, аніж застосування виняткової процедури задля усунення наслідків аварії, що вже сталася.
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія
КЕКВ: 2273 Оплата електроенергії
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 17.12.2021 14:46

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума990 000.00 UAH