• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (щоденники, блокноти, блок паперу для нотаток, стікери)

Оголошено тендер

2 137.36 UAH
Номер: 75680f6c9b9d4b48be993c0f1b214181
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-14-002031-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Замовник: Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Очікувана вартість: 2 137.36 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари (щоденники, блокноти, блок паперу для нотаток, стікери)
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.12.2021 10:29

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 137.36 UAH