• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

450.96 UAH
Номер: 45bb2ef1074e49d1a644e57d8219de82
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-13-014082-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: КРАСИЛІВСЬКА МІСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 450.96 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 13.12.2021 14:14

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Скоби №24/6 4721 Scholz
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 5 пачок
Період постачання (не задано)
Скоби №10 4720 Scholz
Код ДК 021:2015: 30197110-0 Скоби
Кількість 10 пачок
Період постачання (не задано)
Папір кольоровий А4 80г/м Neon 500арк Green зелений Маеstro Соlor
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
Файл Офіс Центр А4 40мкм Стандарт глянець ОС-6501 пачка 100шт.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 пачка
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписЗгідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ,ч.1 ст.4 план-ня закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг передбачена можливість внесення змін до РП закупівель.Отже, у разі виділення додаткових коштів, які замовник об’єктивно не міг передбачити на момент здійснення первин-ї закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі, передбаченої ч.1ст.4 ЗУ, тобто затвердження та оприлюднення в елект.сист. змін до РП керуючись вартісними межами, такий предмет закупівлі є новим.
Сума450.96 UAH