• Переговорна процедура
  • КЕП

«Реконструкція приміщень харчоблоку КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1», розташованої за адресою: вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці» ДОДАТКОВІ РОБОТИ

Оголошено тендер

3 606 228.00 UAH
Номер: 2420e93857aa4e04b002bf037b34c3b8
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-13-001209-b
Тип процедури: Переговорна процедура
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Очікувана вартість: 3 606 228.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: «Реконструкція приміщень харчоблоку КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1», розташованої за адресою: вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці» ДОДАТКОВІ РОБОТИ
Примітки: Зміни до річного плану які виникли в зв'язку з необхідністю закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника. Відповідно до Закону за результатами проведених відкритих торгів на закупівлю робіт по предмету: «Реконструкція приміщень харчоблоку КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1», розташованої за адресою: вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці» код за ДК 021-2015 45454000–4 Реконструкція (ID UA-2020-10-12-007823-c) Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька міська клінічна лікарня №1» 17.11.2020 було укладено договір на закупівлю підрядних робіт з Товариством з обмеженою відповідальністю «СПРЕДОМ» код ЄДРПОУ 39177989 (далі по тексту цього протоколу – Підрядник) вартістю 15 497 532,28 грн. (п’ятнадцять мільйонів чотириста дев’яносто сім тисяч п’ятсот тридцять дві гривні 28 копійок) з ПДВ. В процесі виконання первинного договору Підрядником виявлено та проінформовано Замовника про необхідність проведення додаткових робіт, які через непередбачувані обставини не враховані та не зазначені у початковому проекті та без виконання яких, продовження та завершення робіт по первинному договору і об’єкта в цілому є неможливим. Було виготовлено кошторисну документацію з обсягами та вартістю додаткових робіт на суму 3 606 228,00 грн. (три мільйони шістсот шість тисяч двісті двадцять вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 601 038,00 грн., яка не перевищує 50% вартості основного договору, укладеного за результатами проведення тендера. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та уклададення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Згідно Закону Замовник має право, як виняток, застосувати переговорну процедуру закупівлі (зокрема з технічних причин), внаслідок чого згідно ст. 40 Закону договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, що відповідає у повній мірі умовам п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі". З метою дотримання прав та обов’язків сторін, передбачених Договором №3/14-Т від 17.11.2020р., Цивільного та Господарського кодексів України, Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (постанова Кабінету Міністрів України № 668 від 1 серпня 2005 р.), а також упередження порушень та дотримання законодавства в цілому, - потрібно провести переговорну процедуру закупівлі з ТОВ «СПРЕДОМ» у порядку та спосіб, що визначений Законом України “Про публічні закупівлі”, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до: - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання будівельно-монтажних робіт та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, тому, що є початком і основою для ще не розпочатих робіт, які в свою чергу потрібні для належного завершення робіт по об'єкту; - призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, потребуватиме перереєстрації Дозволу на початок робіт, суттєво ускладнить виконання робіт, підвищить їх вартість; - може призвести до порушення Замовником взятих на себе деяких зобов'язань, які випливають з Договору, що є підставою для застосування господарських санкцій проти нього, передбачених Господарським кодексом України, іншими законами та/або Договором. Підсумовуючи вищевикладене, Закупівлю згідно предмету «Реконструкція приміщень харчоблоку КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1», розташованої за адресою: вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці» ДОДАТКОВІ РОБОТИ (ДК 021:2015 45454000–4 Реконструкція) на очікувану вартість 3 606 228,00 грн. (три мільйони шістсот шість тисяч двісті двадцять вісім гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 601 038,00 грн. потрібно здійснити шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з підстави, що визначена згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.Згідно ст.40 Закону.
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
КЕКВ: 3000 Капітальні видатки
Дата опублікування: 13.12.2021 10:52

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 606 228.00 UAH