• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне: штампи та печатки

Оголошено тендер

2 460.00 UAH
Номер: a13d5ffdc70143f282226ffb8e4f634a
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-02-000880-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Замовник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Очікувана вартість: 2 460.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне: штампи та печатки
Примітки: Штампи та печатки
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.12.2021 10:39

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісне устаткування та приладдя різне: штампи та печатки
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписКошти місцевого бюджету
Сума2 460.00 UAH