• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари – ДК:021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

878.00 UAH
Номер: 3908a4264b8b4af096fa7594feb5b222
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-01-004113-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
Очікувана вартість: 878.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари – ДК:021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: ДК:021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 01.12.2021 18:02

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 82 штуки
Період постачання до 09.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума878.00 UAH