-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярське приладдя для централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Оголошено тендер
5 038.86
UAH
Номер:
2bec43b702454645b1d760eb98e75c2b
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-11-29-003110-c
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04544501
-
Адреса:
50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04544501
-
Адреса:
50086, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 16
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 038.86 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярське приладдя для централізованої бухгалтерії відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Примітки:
Місцезнаходження замовника - 50086, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Дніпровське шосе, будинок 16. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до закупівлі та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
29.11.2021 10:43
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
маркер кольоровий
Кількість
40 штуки
Період постачання
(не задано)
маркер водостійкий чорний
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Степлер (скоби №24, 26)
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
скоби №24/6 1000 шт
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
Степлер пластиковий (скоби №10)
Кількість
20 штуки
Період постачання
(не задано)
скоби №10, 1000 шт
Кількість
60 штуки
Період постачання
(не задано)
клей ПВА 200 мл.
Кількість
40 штуки
Період постачання
(не задано)
коригуюча рідина з пензликом, водна основа, 20 мл.
Кількість
40 штуки
Період постачання
(не задано)
Зошит канцелярська А4, 96 арк.
Кількість
10 штуки
Період постачання
(не задано)
ручка кулькова, синя
Кількість
80 штуки
Період постачання
(не задано)
клейка стрічка пак. 48мм*50ярдів * 40 мкм, прозора
Кількість
18 штуки
Період постачання
(не задано)
олівець графітний НВ
Кількість
70 штуки
Період постачання
(не задано)
гумка
Кількість
40 штуки
Період постачання
(не задано)
ручка гелева "пиши-стирай"
Кількість
15 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Описза наявністю бюджетного фінансування
Сума5 038.86 UAH