• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

Оголошено тендер

2 562.00 UAH
Номер: 79715723104349b9ba62cd96c6b0a7c7
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-11-26-001032-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Жидачівська міська лікарня" Жидачівської міської ради Львівської області
Очікувана вартість: 2 562.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 26.11.2021 09:07

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Маркер
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папір ксероксний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Скотч
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Файли А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Бланки шляхових листів легкового-службового
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачка
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
Опискошти НСЗУ
Сума2 562.00 UAH