-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари ДК 021:2015: 30190000–7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 "Dolphin" С 80г/м2 (500л) ДК 021:2015: 30197630-1; Файли А4 30мкм Economix 100шт. Crystal ДК 021:2015: 30192000-1; Папка картона на зав’язках для паперу ДК 021:2015: 30199000-0; Скріпки 25мм "BuroMAX" трикут. (100шт) нікел. ДК 021:2015: 30197220-4; Скоба №10/5 "BuroMAX" ДК 021:2015: 30197110-0)
Оголошено тендер
1 114.26
UAH
Номер:
42982c8be9cc4162a8d82af4ad1dcf92
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-11-25-015967-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986173
-
Адреса:
50002, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986173
-
Адреса:
50002, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
1 114.26 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари ДК 021:2015: 30190000–7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 "Dolphin" С 80г/м2 (500л) ДК 021:2015: 30197630-1; Файли А4 30мкм Economix 100шт. Crystal ДК 021:2015: 30192000-1; Папка картона на зав’язках для паперу ДК 021:2015: 30199000-0; Скріпки 25мм "BuroMAX" трикут. (100шт) нікел. ДК 021:2015: 30197220-4; Скоба №10/5 "BuroMAX" ДК 021:2015: 30197110-0)
Примітки:
Місцезнаходження Замовника: 50002, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Пушкіна,13К. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вид закупівлі – договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель – для замовників, визначених у п.п. 1-3 ч. 1 ст. 2 Закону.
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Листопад 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
25.11.2021 16:15
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опискошти від проведення профілактичних оглядів
Сума1 114.26 UAH