• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

2 244.50 UAH
Номер: 3b5ae9e797e7473dbea66613ee1c788d
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-11-18-000286-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансове управління Добровеличківської селищної ради
Замовник: Фінансове управління Добровеличківської селищної ради
Очікувана вартість: 2 244.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.11.2021 08:24

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Календар квартальний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання (не задано)
Календар перекидний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання (не задано)
Календар трикутний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
Папір А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 пачок
Період постачання (не задано)
Папка Справа
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 45 штуки
Період постачання (не задано)
Книга канцелярська
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 244.50 UAH