• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30192700-8 - Канцелярські товари (Папір ксероксний А4 SMARTLINE OFFICE, папір ксероксний А4, степлер метал 25apk Axent Exakt-2 чорний, файл глянц А4+40мк 100 шт Romus, біндер 51мм 12шт Buromax, біндер 25мм 12шт Buromax, флешка 32гб "Apacer" біла, ніж канцеляр пласт 18мм Axent червоний, серветки д/екранів 100шт Buromax)

Оголошено тендер

2 428.30 UAH
Номер: 65f4f2ef8afc400599433f6a1af77726
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-11-12-000360-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Фінансовий відділ Великолюбінської селищної ради
Замовник: Фінансовий відділ Великолюбінської селищної ради
Очікувана вартість: 2 428.30 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: 30192700-8 - Канцелярські товари (Папір ксероксний А4 SMARTLINE OFFICE, папір ксероксний А4, степлер метал 25apk Axent Exakt-2 чорний, файл глянц А4+40мк 100 шт Romus, біндер 51мм 12шт Buromax, біндер 25мм 12шт Buromax, флешка 32гб "Apacer" біла, ніж канцеляр пласт 18мм Axent червоний, серветки д/екранів 100шт Buromax)
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.11.2021 09:34

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума2 428.30 UAH