• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Сегрегатор 7см; Папір А4 500арк.; Клей олівець 15гр; Простий олівець marco сірий; Папка на зав'язках А4; Кнопки гвіздки 50шт.; Лоток горизонтальний пластик; Маркер чорний тонк.; Маркер жовт, поморанч.; Ножиці 28см; Степлер №24; Діркопробивач 40арк; Ручка maxriter сині; Ручка maxriter чорні; Ручка червона; Файл А4 100 шт; Сегрегатор 5см; Папка А4 clip; Клей олівець 22 гр; Папка CLIP A; Папка 2 кільця А4; Блокнот А5 96арк клітинка; Папка бокс А4 на зав'язках; Клавіатура; Скоба 23/1; Мишь провідна; Калькулятор Citizen; Мережевий фільтр 4,5м; Щоденник А5; Чинка; Ручка кулькова зелена; Папка на 4 кільця А4; Папка на кнопці А4; Календар 2022р; Коректор стрічка 12м; Скотч вузький; Скотч широкий 200м; Папка куток А4; Біндер 51мм; Біндер 32мм; Біндер 41мм; Клей ПВА з пензликом; Стікер неон смужка; Гумка milan; Скоба № 24; Блоки паперу 76*76; Лінійка пластик 30 см; Зошит 48 клітинка А5; Скріпки 28мм 100шт; Скріпки 78мм; Зшивач А4 пластик; Скріпки 50 мм; Лоток потрійний А4 пластик.)

Оголошено тендер

14 288.20 UAH
Номер: 492e87705e0e4344bc4922aec04a155a
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-11-04-009623-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Відділ молоді та спорту Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Замовник: Відділ молоді та спорту Сєвєродонецької міської військово-цивільної адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області
Очікувана вартість: 14 288.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Сегрегатор 7см; Папір А4 500арк.; Клей олівець 15гр; Простий олівець marco сірий; Папка на зав'язках А4; Кнопки гвіздки 50шт.; Лоток горизонтальний пластик; Маркер чорний тонк.; Маркер жовт, поморанч.; Ножиці 28см; Степлер №24; Діркопробивач 40арк; Ручка maxriter сині; Ручка maxriter чорні; Ручка червона; Файл А4 100 шт; Сегрегатор 5см; Папка А4 clip; Клей олівець 22 гр; Папка CLIP A; Папка 2 кільця А4; Блокнот А5 96арк клітинка; Папка бокс А4 на зав'язках; Клавіатура; Скоба 23/1; Мишь провідна; Калькулятор Citizen; Мережевий фільтр 4,5м; Щоденник А5; Чинка; Ручка кулькова зелена; Папка на 4 кільця А4; Папка на кнопці А4; Календар 2022р; Коректор стрічка 12м; Скотч вузький; Скотч широкий 200м; Папка куток А4; Біндер 51мм; Біндер 32мм; Біндер 41мм; Клей ПВА з пензликом; Стікер неон смужка; Гумка milan; Скоба № 24; Блоки паперу 76*76; Лінійка пластик 30 см; Зошит 48 клітинка А5; Скріпки 28мм 100шт; Скріпки 78мм; Зшивач А4 пластик; Скріпки 50 мм; Лоток потрійний А4 пластик.)
Примітки: Централізована бухгалтерія (загальний фонд)
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 04.11.2021 14:21

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума14 288.20 UAH