• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

Оголошено тендер

5 007.50 UAH
Номер: d808ff19276348f0a7bd6479a3cc4f53
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-11-02-010634-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СЛОВ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КРАМАТОРСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 5 007.50 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання канцелярських товарів
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 02.11.2021 15:40

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м2 210х297 мм Dolp
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання (не задано)
Папка А4 пластик зі швидкозшивачем прозораВМ/аналог
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штуки
Період постачання (не задано)
Файл А4(100шт) 40мкм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Папка А4 картон на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 007.50 UAH