• Відкриті торги
  • КЕП

Заходи щодо забезпечення підвищення якості обслуговування громадян та оптимізації роботи "КБУ "Контактний центр міста Києва": комплексний аудит, курс підвищення кваліфікації для керівного складу контактного центра та навчання лінійного складу операторів кращим практикам обслуговування по телефону (Код ДК 021:2015 - 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації)

Оголошено тендер

499 500.00 UAH
Номер: 87c2b9573dfc4b8eac6b72e610848df5
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-10-19-001266-b
Тип процедури: Відкриті торги
Закупівельник: Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Замовник: Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва"
Очікувана вартість: 499 500.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Заходи щодо забезпечення підвищення якості обслуговування громадян та оптимізації роботи "КБУ "Контактний центр міста Києва": комплексний аудит, курс підвищення кваліфікації для керівного складу контактного центра та навчання лінійного складу операторів кращим практикам обслуговування по телефону (Код ДК 021:2015 - 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації)
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 80570000-0 Послуги з професійної підготовки у сфері підвищення кваліфікації
КЕКВ: 2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування: 19.10.2021 10:42

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума499 500.00 UAH