• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцтовари

Оголошено тендер

1 538.20 UAH
Номер: 910175660f78454ca96b97c51f8a87f8
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-10-01-001099-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління праці та соціального захисту населення Прилуцької міської ради
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Прилуцької міської ради
Очікувана вартість: 1 538.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцтовари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Жовтень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 01.10.2021 10:26

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір перфорований 420 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
файл для документів А4 (100шт)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачка
Період постачання (не задано)
Клей-олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штуки
Період постачання (не задано)
коректор-ручка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
стрічка клейка пакувальна 48 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
стрічка клейка канцелярська 24 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
біндер чорний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 36 штуки
Період постачання (не задано)
дисплей-книга 30 файлів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 538.20 UAH