-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
1.Біндер чорний, 51мм 4Office (12шт/уп); 2.Біндер чорний, 25мм JOYKO (12шт/уп); 3.Біндер чорний, 15мм JOYKO(12шт/уп); 4.Папір А4 80г/м2 Captain Universal, 500 арк.; 5.Ручка масляна CELLO Maxriter», синя (12шт/уп); 6.Файл А4+ 40мкм Axent, глянцевий 100 шт. (20шт/ящ); 7.Папка на кнопці А4 NORMA, жовта (12шт/уп); 8.Скріпки 25мм, оцинковані JOBMAX 100 шт. овальні (10шт/уп); 9.Скріпки AXENT нікельовані з загином, 28мм, 100шт. (20шт/уп); 10.Скріпки 50мм. Нікельовані, BUROMAX, 100шт. (10шт/уп); 11.Канцелярська книга АРКУШ А4, 48арк. кліт./офсет. асорт. (20шт/уп);
Оголошено тендер
4 392.84
UAH
Номер:
e7af9589c84d4e8b92caee717d34b700
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-09-29-001469-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЕНИГОРОДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ" ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02082717
-
Адреса:
20202, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н., м. Звенигородка, вул. Кримського, буд. 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЕНИГОРОДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ" ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02082717
-
Адреса:
20202, Україна, Черкаська область, Звенигородський р-н., м. Звенигородка, вул. Кримського, буд. 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Очікувана вартість:
4 392.84 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
1.Біндер чорний, 51мм 4Office (12шт/уп);
2.Біндер чорний, 25мм JOYKO (12шт/уп);
3.Біндер чорний, 15мм JOYKO(12шт/уп);
4.Папір А4 80г/м2 Captain Universal, 500 арк.;
5.Ручка масляна CELLO Maxriter», синя (12шт/уп);
6.Файл А4+ 40мкм Axent, глянцевий 100 шт. (20шт/ящ);
7.Папка на кнопці А4 NORMA, жовта (12шт/уп);
8.Скріпки 25мм, оцинковані JOBMAX 100 шт. овальні (10шт/уп);
9.Скріпки AXENT нікельовані з загином, 28мм, 100шт. (20шт/уп);
10.Скріпки 50мм. Нікельовані, BUROMAX, 100шт. (10шт/уп);
11.Канцелярська книга АРКУШ А4, 48арк. кліт./офсет. асорт. (20шт/уп);
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
29.09.2021 09:52
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Біндер чорний, 51мм 4Office (12шт/уп)
Кількість
2 упаковка
Період постачання
(не задано)
Біндер чорний, 25мм JOYKO (12шт/уп)
Кількість
2 упаковка
Період постачання
(не задано)
Біндер чорний, 15мм JOYKO(12шт/уп)
Кількість
3 упаковка
Період постачання
(не задано)
Папір А4 80г/м2 Captain Universal, 500 арк.
Кількість
30 пачок
Період постачання
(не задано)
Ручка масляна CELLO Maxriter», синя (12шт/уп)
Кількість
60 штуки
Період постачання
(не задано)
Файл А4+ 40мкм Axent, глянцевий 100 шт. (20шт/ящ)
Кількість
5 упаковка
Період постачання
(не задано)
Папка на кнопці А4 NORMA, жовта (12шт/уп)
Кількість
11 штуки
Період постачання
(не задано)
Скріпки 25мм, оцинковані JOBMAX 100 шт. овальні (10шт/уп)
Кількість
1 пачок
Період постачання
(не задано)
Скріпки AXENT нікельовані з загином, 28мм, 100шт. (20шт/уп)
Кількість
3 пачок
Період постачання
(не задано)
Скріпки 50мм. Нікельовані, BUROMAX, 100шт. (10шт/уп)
Кількість
5 пачка
Період постачання
(не задано)
Канцелярська книга АРКУШ А4, 48арк. кліт./офсет. асорт. (20шт/уп)
Кількість
30 штуки
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума4 392.84 UAH