-
Переговорна процедура
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 3916000-1 Шкільні меблі (парти та стільці для НУШ)
Оголошено тендер
299 000.00
UAH
Номер:
b7d2a9ae59ee4c00908d34cf19c21183
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-09-14-002720-c
Тип процедури:
Переговорна процедура
Закупівельник:
Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43993634
-
Адреса:
90123, Україна, Закарпатська область, Заріччя, вул Центральна б/н
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Зарічанської сільської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43993634
-
Адреса:
90123, Україна, Закарпатська область, Заріччя, вул Центральна б/н
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
299 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
код ДК 021:2015 – 3916000-1 Шкільні меблі (парти та стільці для НУШ)
Примітки:
30 липня 2021 року було оголошено процедуру закупівлі: «код ДК 021:2015 – 3916000-1 Шкільні меблі (парти та стільці для НУШ)» (Згідно оголошення UA-2021-07-30-001671-c). Однак 16 серпня 2021 року торги були відмінені у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 16 серпня 2021 року було повторно оголошено процедуру закупівлі: «код ДК 021:2015 – 3916000-1 Шкільні меблі (парти та стільці для НУШ)» (Згідно оголошення UA-2021-08-16-005065-b). 01 вересня 2021 року торги повторно були відмінені у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Вказана закупівля залишається і надалі актуальною та нагальною, тому є необхідним проводити нову процедуру закупівлі. Однак, відповідно до частини першої статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до частини другої вказаної статті Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, зокрема згідно пункту «1)», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Вересень 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
39160000-1 Шкільні меблі
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
14.09.2021 17:00
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Парти та стільці
Кількість
142 комплект
Період постачання
до 31.10.2021
Стіл учительський
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стілець учительський
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Стінка для класу
Кількість
7 штуки
Період постачання
до 31.10.2021
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума299 000.00 UAH