• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

1 532.00 UAH
Номер: b443bba252004fb3a46fed327d83b2a3
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-09-14-012498-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська багатопрофільна опорна лікарня "Новогуйвинської селищної ради
Очікувана вартість: 1 532.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Примітки: Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 14.09.2021 15:53

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Книга канцелярська
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 40 штуки
Період постачання до 31.12.2021
зошит учнівський
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума1 532.00 UAH