• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

439.00 UAH
Номер: 5356e147ea8b4eafbf3d1c7ca5ea2774
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-08-12-009798-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Замовник: ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 439.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 12.08.2021 16:08

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Скоч канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
Дирокол
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
Ножиці
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 пачок
Період постачання (не задано)
Планшет
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
Скепка металева
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 пачок
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума439.00 UAH