• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

1 508.00 UAH
Номер: 2e2d5507ad5e46c2ab81949da13cdf67
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-07-19-000552-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Хорольська міська лікарня" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Хорольська міська лікарня" Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області
Очікувана вартість: 1 508.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Примітки: протокол №61 від 19.07.2021
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування: 19.07.2021 09:11

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Ксероксний папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Папір Газетний А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Клей-олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Клей ПВА
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)
Ручка-стержень
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 144 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума1 508.00 UAH