• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

1 000.00 UAH
Номер: 933a606e865b439eb878befb1ab8a527
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-07-05-007308-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Брониківської сільської ради
Замовник: Центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Брониківської сільської ради
Очікувана вартість: 1 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Липень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.07.2021 14:04

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м2 Maestro Standart
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання (не задано)
(Е31107) Папка-карманець А4 гладкий, 40мкм (за 100шт.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 000.00 UAH