• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

папір офісний, набір годинників,блокноти, папки, ручка, файли, книги обліку

Оголошено тендер

3 406.90 UAH
Номер: 018e37bce59b4316b83a16e80afc3680
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-06-29-008430-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КУ Інклюзивно-ресурсний центр Франківського району м. Львова
Замовник: КУ Інклюзивно-ресурсний центр Франківського району м. Львова
Очікувана вартість: 3 406.90 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: папір офісний, набір годинників,блокноти, папки, ручка, файли, книги обліку
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 29.06.2021 17:47

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
папір офісний, набір годинників,блокноти, папки, ручка, файли, книги обліку
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 76 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 406.90 UAH