• Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
  • КЕП

ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (КАНЦЕЛЯРІЯ)

Оголошено тендер

55 000.00 UAH
Номер: 0b5b8e5043e146ddb7641f4157a064fc
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-05-18-001314-a
Тип процедури: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник: КП "ЦЗО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Замовник: Івано-Франківська обласна рада
Очікувана вартість: 55 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (КАНЦЕЛЯРІЯ)
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.05.2021 11:46

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (КАНЦЕЛЯРІЯ)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2018 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума55 000.00 UAH