• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Шафа для документів БС-110- 6 шт, Шафа для документів БС-110 840х380х2200 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-111-3 шт, Шафа для документів БС-112-2 шт, Шафа для документів БС-112 840х380х2200 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-112 840х380х2100 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-113- 16 шт, Шафа для документів БС-113 840х380х2100 (Вишня)-1 шт, Шафа для документів БС-113 700х380х2200 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-115- 4 шт, Шафа для документів БС-115 (Дуб молочний)- 2 шт, Шафа для документів БС-11 55х380х2100 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-26-13 шт, Стіл письмовий СТ-106- 10 шт, Стіл письмовий СТ-110- 5 шт, Стіл письмовий СТ-106/1 (Дуб молочний)- 1 шт, Стіл письмовий СТ-108- 5 шт, Стіл СТК-123- 1 шт, Стіл СП-145- 1 шт, Стіл СП-145 (Дуб молочний)- 2 шт.

Оголошено тендер

199 057.00 UAH
Номер: 0c4a1754b9134b6095f65613966f9fbc
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-05-14-000744-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Очікувана вартість: 199 057.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Шафа для документів БС-110- 6 шт, Шафа для документів БС-110 840х380х2200 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-111-3 шт, Шафа для документів БС-112-2 шт, Шафа для документів БС-112 840х380х2200 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-112 840х380х2100 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-113- 16 шт, Шафа для документів БС-113 840х380х2100 (Вишня)-1 шт, Шафа для документів БС-113 700х380х2200 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-115- 4 шт, Шафа для документів БС-115 (Дуб молочний)- 2 шт, Шафа для документів БС-11 55х380х2100 (Вишня)- 1 шт, Шафа для документів БС-26-13 шт, Стіл письмовий СТ-106- 10 шт, Стіл письмовий СТ-110- 5 шт, Стіл письмовий СТ-106/1 (Дуб молочний)- 1 шт, Стіл письмовий СТ-108- 5 шт, Стіл СТК-123- 1 шт, Стіл СП-145- 1 шт, Стіл СП-145 (Дуб молочний)- 2 шт.
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Травень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Дата опублікування: 14.05.2021 10:48

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума199 057.00 UAH