-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги юридичні (код ДК 021:2015 - 79110000-8) із супроводу процедури відкритих торгів згідно положень Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами за предметом закупівлі: кейтерингові послуги, код ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з організації шкільного харчування)
Оголошено тендер
5 000.00
UAH
Номер:
aad2a9575c694f91a22d6d5eb8ef67ac
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-04-08-003731-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33
×
-
Код ЄДРПОУ:
22059212
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Велика Бердичівська 52
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Житомирська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33
×
-
Код ЄДРПОУ:
22059212
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Велика Бердичівська 52
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
5 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Послуги юридичні (код ДК 021:2015 - 79110000-8) із супроводу процедури відкритих торгів згідно положень Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами за предметом закупівлі: кейтерингові послуги, код ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з організації шкільного харчування)
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
КЕКВ:
2240 Оплата послуг (крім комунальних)
Дата опублікування:
08.04.2021 14:34
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Надання усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі, в тому числі щодо проведення розгляду поданих тендерних пропозицій на предмет їх відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідності поданих попозицій іншим вимогам тендерної документації, а також щодо укладення та виконання договору про закупівлю - 4 години
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Розроблення проектів протокольних рішень тендерного комітету у складі: - протокол про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації; - протокол про внесення змін до тендерної документації (в разі наявності); - протокол щодо рішення про визначення переможця та рішення про намір укласти договір про закупівлю; - протокол відхилення тендерної пропозиції (в разі наявності); - протокол про відміну торгів (в разі наявності)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Супровід оприлюднення в системі PROZORRO через автоматизований майданчик Замовника документів, які передбачені статтею 10 Закону України "Про публічні закупівлі" зі змінами та іншої інформації передбаченої Законом України "Про публічні закупівлі" зі змінами
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Перевірка відсутності або наявності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону, в тому числі з наданням витягів з інформацією, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Розроблення проекту тендерної документації
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Розроблення проекту договору про закупівлю
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Надання Замовнику в електронному вигляді архівної справи про закупівлю, яка являється предметом договору
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2021
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума5 000.00 UAH