-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виконання робіт (надання послуг) із стандартизації, підтвердження відповідності, випробувань продукції згідно вимог нормативних документів на відповідні роботи, актуалізації нормативної документації, виготовлення копій нормативних документів, проведення конкурсів та семінарів
Оголошено тендер
23 783.76
UAH
Номер:
f481df360ed84411b4bda1aaac02a4f7
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-04-02-000281-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03335445
-
Адреса:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
03335445
-
Адреса:
29009, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
23 783.76 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Виконання робіт (надання послуг) із стандартизації, підтвердження відповідності, випробувань продукції згідно вимог нормативних документів на відповідні роботи, актуалізації нормативної документації, виготовлення копій нормативних документів, проведення конкурсів та семінарів
Примітки:
Зміни до річного плану закупівель на 2021 рік
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Квітень 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
71730000-4 Послуги промислового контролю
Дата опублікування:
02.04.2021 09:00
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Приймання, вхідний контроль та реєстрація заявки
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Розгляд документів, що додаються до заявки
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Попереднє ознайомлення з системою управління
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Підготовка рішення (наказу по заявці)
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Попередня (заочна) оцінка системи управління
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Остаточна перевірка і оцінка системи управління
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Аналіз одержаних результатів і оформлення висновку (рішення) за результатами перевірки і оцінки СУЯ
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Оформлення та видача сертифікату відповідності на Систему управління
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2021
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоВласний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Опис
Сума23 783.76 UAH