-
Спрощена закупівля
-
КЕП
ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір, папки, швидкозшивачі, гумки, кулькові ручки, лінійки, книги канцелярські, клейка стрічка, маркери, олівці, папки-реєстратори, лотки для паперів, коректори, ножиці, клей, файли, степлери, тощо)
Оголошено тендер
80 000.00
UAH
Номер:
5eb118cf85094d62aab95a37e7a0774f
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-03-25-000516-c
Тип процедури:
Спрощена закупівля
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38500095
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38500095
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
80 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
ДК 021:2015: (CPV): 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір, папки, швидкозшивачі, гумки, кулькові ручки, лінійки, книги канцелярські, клейка стрічка, маркери, олівці, папки-реєстратори, лотки для паперів, коректори, ножиці, клей, файли, степлери, тощо)
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Березень 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Дата опублікування:
25.03.2021 09:26
Документи
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписДжерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України)
Сума80 000.00 UAH