• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне приладдя та канцелярські вироби

Оголошено тендер

820.00 UAH
Номер: bf92f4d3480f46f5baa95feb827ebfd1
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-03-23-003291-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Біляївського району Одеської області"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Біляївського району Одеської області"
Очікувана вартість: 820.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне приладдя та канцелярські вироби
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 23.03.2021 15:03

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Календар квартальний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папір Maestro standart A4 80 гр./м.кв
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Журнал реєстрації листків непрацездатності (100 арк.)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума820.00 UAH