• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярське приладдя

Оголошено тендер

1 370.00 UAH
Номер: 0b319340eb5d4c608081399657bb8950
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-03-23-002389-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Біляївського району Одеської області"
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Маяківський центр первинної медико-санітарної допомоги Маяківської сільської ради Біляївського району Одеської області"
Очікувана вартість: 1 370.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярське приладдя
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 23.03.2021 13:57

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Індивідуальна карта вагітної та породіллі
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Штамп 75 мм*38 мм
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Папір Maestro standart A4 80гр./м кв
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоІнше
ОписКошти НСЗУ
Сума1 370.00 UAH