• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір офісний А4, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці

Оголошено тендер

496.80 UAH
Номер: 1f962049383242508d171d86ae734ac1
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-03-16-004377-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: КУ "Центр надання соціальних послуг Ярмолинецької селищної ради"
Замовник: КУ "Центр надання соціальних послуг Ярмолинецької селищної ради"
Очікувана вартість: 496.80 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папір офісний А4, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 16.03.2021 13:15

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2021
журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоБюджет цільових фондів (що не входять до складу Державного або місцевого бюджетів)
ОписПапір офісний А4, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
Сума496.80 UAH