• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папка-реєстратор, файли А-4, файли А-5, скоби для степлера 24/6, скоби для степлера 10/5, скріпки канцелярські, стрічка клейка двостороння, стрічка клейка канцелярська, клей-олівець, клей ПВА, ножиці, лоток для паперів, штемпельна фарба, конверти поштові С5, конверти поштові С4, дірокол, степлер, папір для друку формату А-4 (код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Оголошено тендер

29 375.00 UAH
Номер: ae740b9a314f4c7bb505088d796076f0
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-03-16-003516-c
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1 М.ВІННИЦІ»
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1 М.ВІННИЦІ»
Очікувана вартість: 29 375.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Папка-реєстратор, файли А-4, файли А-5, скоби для степлера 24/6, скоби для степлера 10/5, скріпки канцелярські, стрічка клейка двостороння, стрічка клейка канцелярська, клей-олівець, клей ПВА, ножиці, лоток для паперів, штемпельна фарба, конверти поштові С5, конверти поштові С4, дірокол, степлер, папір для друку формату А-4 (код ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Примітки: Затверджено згідно рішення УО від 16.03.2021р. Очікувана вартість закупівлі - 29375,00 грн з ПДВ. Категорія Замовника - згідно п.п.1 п.3 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Умови оплати - напротязі 30 календарних днів після поставки товару, післяоплата 100%.
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2610 Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)
Дата опублікування: 16.03.2021 12:49

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опискошти з Національної служби здоров'я України
Сума29 375.00 UAH