• Спрощена закупівля
  • КЕП

Офісний папір А4 та папки-швидкозшивачі пластикові А4 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.

Оголошено тендер

3 500.00 UAH
Номер: e005131fcc2f455eb9e5666673c48752
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-03-05-001715-c
Тип процедури: Спрощена закупівля
Закупівельник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРИМОРСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРИМОРСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Очікувана вартість: 3 500.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісний папір А4 та папки-швидкозшивачі пластикові А4 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне.
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 05.03.2021 10:00

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Офісний папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 37 пачка
Період постачання (не задано)
Папка-реєстратор односторонній А4 70 мм колір синій
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Папка пластик на 4-х кільцях 35мм, А4 , колір синій
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 9 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума3 500.00 UAH